Ciclo XV da Asocición Galega de Compositores. Programa B. Conxuntos de cámara hetereoxéneos.

26/09/2010

26/09/2010

Auditorio do Conservatorio Profesional de Música da Coruña. 26 de setembro, 20:00horas.

Rafael Yebra (saxofón) Elena García-Fresca Pérez, Paula López Vázquez e Marina Gundín Díaz (fagotes) Grupo Instrumental Siglo XX. Florián VLASHI (violin), Raymond ARTEAGA (viola), Ruslana PROKOPENKO (violonchelo), Rediana LUKAÇI (violonchelo), Claudia WALKER (flauta), Juan FERRER (clarinete), Casey HILL (oboe), Alejandro SANZ (percusión) e Vera PAVLOVA (piano) Florián Vlashi (director)

KAROLIS BIVEINIS.
4 Danzas
(2008), dur. ca. 8’
Clarinete en Sib e marimba
I. II. III. IV.

JOSÉ JAVIER CES CALVO
Morno
(2008), dur. ca. 8’
Violonchelo e piano

ERMITAS GARCÍA RÍOS
Cinco intreslúdicos
Dur. 7’
Clarinete, violín, violoncello e piano

JAVIER MARÍA LÓPEZ RODRÍGUEZ
Semantic corruptions
(2004), dur. 7’
Frauta, clarinete en Si bemol, violín, viola e violonchelo
1. Changeable meaning.

Little Suite (estrea)
(2008) dur. 7’
Tres fagotes

Trátase do programa B adicado a obras de membros da AGC para conxuntos de cámara hetereoxéneos. É o segundo dos tres programas que integran o Ciclo XV da AGC que realízase durante setembro de 2010 e que rexístranse en directo para posteriormente producir un CD, todo esto grazas ao patrocinio da Consellería de Cultura e Turismo. O rexistro realízano Pablo Barreiro con equipos de Radio Galega. Para este concerto ademáis cóntase coa colaboración do Conservatorio Profesional de Música da Coruña que cedeu o seu estupendo auditorio.